söndag 7 juli 2013

An amazing birthday

IMG_8258

Idag visar jag ett kort som jag gjort efter Katarinas fina skiss till julitävlingen. Det är gjort med härliga Bazzil-papper och en riktigt snygg Spellbinders die. Visst är ni med och tävlar även om solen skiner? Jag kan lova att priset är jättefint, jag älskar Scrapbook Adhesives produkter! Så kolla in detta inlägg för alla detaljer, jag ser fram emot att få se vad du skapar till tävlingen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Today I am showing a card made with inspiration from Katarinas great sketch for the July challenge. The papers are from Bazzil and I just love this die from Spellbinders. I hope you are taking part in this months challenge even though the sun is shining! I can promise you a great prize, I love the products from Scrapbook Adhesives! Check out this entry for all the details. I am looking forward to seeing your creation for this challenge.

Material/Supplies:

  • Bazzil Basic Paper 6×6 Multipack – Beach House
  • Bazzil Basic Paper Pomegranate Trio #3 Pomegranate T2-227
  • Prima Marketing Say It In Crystals Pink/Yellow w Flowers 560638
  • Spellbinders Nestabilities Decorative Labels One
  • Marianne Design Paper Roses Navy blue
  • Scapbook Adhesives MyStik™ Repositionable Dots Dispenser
  • Scrapbook Adhesives Crafty Foam Tape White

Maya-Isaksson-signatur-liten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...