söndag 30 juni 2013

Summer reading

IMG_8261

Idag har jag gjort det lite lätt för mig så att jag hinner med lite sommarläsning. Ett bokmärke fick det blli med hjälp av Sizzix fina lilla tag-die. Jag visste inte att Bazzil gör jättefina mönstrade papper innan jag fick dessa som heter Beach House i mitt DT-kit för ett tag sen. De är riktigt tjocka och strukturerade. Superfina helt enkelt! Dessa har legat ett tag och väntat tills jag plötsligt var sugen på att prova på den marina trenden som syns överallt. Lite guldtråd är pricken över i-et (som vanligt).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Today I made a quick project to be able to squeeze in some summer reading. I made a tag to use as a bookmark using a Sizzix die. I didn’t know Bazzil made patterned papers before getting these (called Beach House) in my DT-kit a while ago. They are made from thick paper and of great quality. Great paper in great patterns! These has been laying around for a while but I love the nautical trend that I see everywhere and wanted to try it out myself. This collection was perfect and for something extra I added some gold thread (as usual).

Material/Supplies:

  • Bazzil Basic Paper 6×6 Multipack – Beach House
  • Bazzil Basic Cardstock Chocolate Trio #1 Vanilla T8-808
  • Bazzil Basic Cardstock Classic Kraft
  • Sizzix Movers & Shapers Die - Tag & Tie
  • Scapbook Adhesives MyStik™ Repositionable Dots Dispenser
  • Scrapbook Adhesives Crafty Foam Tape White

Maya-Isaksson-signatur-liten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besökare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...